dimecres, de desembre 20, 2006

Avis a navegants!

Ho torno a repetir per si a algu no li ha quedat clar. Aquest es el meu blog i hi escric el que em surt de la soKa dels nandeyanens. Repeteixo el que ja vaig dir en el meu primer post inaugural:

"[...] No penso ser pretencios ni en el llenguatge ni en la profunditat del meu analisi de la ja complexa per ella mateixa existencia japonesa. Simplement, explicare les coses que passen o em passen mentre estigui per aquests mons de deu. L'estil sera el meu i consistira simplement en anar transcrivint el que a doll se'm passi pel cap, clar i catala!

Tampoc no tinc cap mena d'intencio de ser objectiu, ni exhaustiu, ni politicament correcte; per enciclopedies ja tenim la wiki! Disculpeu, per tant, les generalitzacions gratuites, els exemples intrascendents, els raonaments fal.lassos, el sarcasme i la critca descarnada a tot allo que em sembli que fa prou gracia com per inclure-ho en aquestes pagines. Ras i curt; explicare com es el mon vist per mi i des del Japo [...]".

Wakatta?

Adeu, barrufets!

2 comentaris:

Bernat Agullo ha dit...

al teu blog pots ser tan ordinari com et sembli. Simplement para de posar comentaris del mateix nivell a altres bandes. Gracies.

The Great Smurf ha dit...

hahaha!! avui repassant he rellegit aquest comentari. Suposo que la pell prima de les pijetes de col.legi pago no aguanten que la gent n'opini.
Vaig haver d'aguantar un any el seu pare (mecànica I&II) i el fill els ha sortit engreït.
En fi, segur que ja l'han col.locat en alguna de les 'estructures d'estat' que el pijo-progres de Babàvia estan creant últimament.
Deu dormir amb les fotos de la Via i la V, embolicat en una senyera.
Quin país!