dimecres, d’octubre 25, 2006

Ohayo gozaimasu!!!!

Be, barrufets meus. Ha arribat l'hora de la veritat i despres d'haver passat gairebe un anyet per les terres del Japo, m'he decidicit finalment a posar per escrit algunes de les vivencies que gaireben a diari sacsegen la meva, per altra banda, placida vida davant d'un ordinador.

No penso ser pretencios ni en el llenguatge ni en la profunditat del meu analisi de la ja complexa per ella mateixa existencia japonesa. Simplement, explicare les coses que passen o em passen mentre estigui per aquests mons de deu. L'estil sera el meu i consistira simplement en anar transcrivint el que a doll se'm passi pel cap, clar i catala!

Tampoc no tinc cap mena d'intencio de ser objectiu, ni exhaustiu, ni politicament correcte; per enciclopedies ja tenim la wiki! Disculpeu, per tant, les generalitzacions gratuites, els exemples intrascendents, els raonaments fal.lassos, el sarcasme i la critca descarnada a tot allo que em sembli que fa prou gracia com per inclure-ho en aquestes pagines. Ras i curt; explicare com es el mon vist per mi i des del Japo.

El primer a explicar, doncs, sera el nom d'aquest blog, "nande ya nen?", pero aixo sera en el seguent missatge.

Adeu, barrufets!